donderdag 22 september 2011

Ik wil me even voorstellen.

Hallo beauty liefhebbers,

Ik wil me graag voorstellen aan jullie, ik ben nieuw
in de beauty blog wereld en ik hoop dat jullie mijn blog
leuk gaan vinden.

Ik wil jullie even vertellen dat mijn blog just for the fun is
want ik vind het erg leuk om te doen en ik kan lange na niet tippen
aan de groote beautyblogs zoals beautygloss enz.
Maar ik hoop dat jullie wel veel plezier hebben op mijn beauty blog :).


Ik heet Melissa Nathasja Henny Schwabe Ja dat zijn
veel namen haha vandaar dat mijn blog ook mnhs-beauty heet
Het is dus eigenlijk een afkorting van mijn naam.
Ik ben geboren op 14 - 10 - 1993 en ik woon in
de mooie studenten stad genaamd Groningen waar ik geboren en
getogen ben veder heb ik ook nog hobby's zoals beautybloggs in de gaten
houden en mijn eigen beautyblog ik zal jullie daar iets over vertellen
ik wou al erg lang zelf een beauty blog maar durfde het nog niet echt aan
maar ik heb nu eindelijk de stap genomen om er zelf een te beginnen en
ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen veder heb ik nog hobby's als
shoppen, samen met m'n vriend zijn en vrienden en familie want die betekenen
onwijs veel voor me en dan heb ik ook nog twee lieve hondjes waar ik wijs mee ben
veder vind ik het nog leuk om uit te gaan, muziek luisteren en natuurlijk beauty!.
Ik doe de opleiding secretarieel het is een heel andere kant dan beauty maar
ik wou als sinds ik klein ben secretaresse worden.



Ik hoop dat jullie nu genoeg informatie over mij hebben.
Hebben jullie vragen of opmerkingen dan kunnen jullie mij mailen



En dit zijn mijn lieve hondjes.

Links: Is Ziggy 3 jaar oud een reutje
Rechts: Is Nikita 2 jaar oud een teefje


Ik wens jullie veel plezier op mijn blog.


Liefs,
Melissa
mnhs beauty







Geen opmerkingen:

Een reactie posten