dinsdag 27 september 2011

ebay wishlist...

Ik ben echt super gek op ebay.com je hebt er veel mooie
spullen die je hier in Nederland bijvoorbeeld helemaal niet kan krijgen.


Photobucket



Hij is echt onwijs mooi ...


Click here to Enlarge


Ik vind hem echt super schattig en hij is ook nog eens onwijs
groot maar ik weet nog niet zeker als ik deze tas ga bestellen..


Hello kitty ketting..  $2.50

Ik vind hem echt zo onwijs schattig hihi en ik ben persoonlijk
heel gek op sleutelkettingen..



ketting   $2.30


Deze wil ik echt super graag.. hij is zo leuk en schattig en mijn oma, me moeder, me vader, me vriend en mn bestevriendinnetje noemen me altijd prinsesje (A) ... hihi

 


Deze vind ik lief hihi en ik hou van zulke steentjes
dus ik vind hem erg mooi...

22

Sailer ketting $ 2.49

Ik vind hem echt zoo mooi...




Mooie bedel armband $ 3,99



hello kitty make up tasje $ 4,99

Super schattig...






Dat was het zo ongeveer wel..


Liefs,

Melissa
mnhs beauty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten