vrijdag 30 september 2011

shoplog (cadeutjes van mijn vriend)

Hallo iedereen,


Het is heerlijk weekend eindelijk!!..
ik heb vandaag een kleine shoplogje voor jullie want mijn
lieve lieve lieve (slijm) vriendje kwam thuis met een
zakje van de kruitvat.. Met vier leuke makeupjes die
hij mooi bij mij vind.



Dit zijn de dingen die hij voor me gekocht heeft, twee oogschaduws
met een beetje bruin, groen tinten en een lieve blush stain en een mooie
lipstick van de catrice.



Dit is de blush stain van Essence in de kleur 01 you're my dragonfly sugar
en natuurlijk... is hij alweer stuk haha ik heb soms wat met dingen waar een
draai dop bij zit ik ben er totaal niet goed in ik wou hem harstikke voorzichtig
openen om er een foto van te maken maar ... dat is me helaas dus niet van gelukt
dus vind deze foto al gelijk niks haha. Ik vind het een fijne blush hij geeft een goeie
pigment af en is zacht.



De lipstick van Catrice ultimate colour in de kleur 130 Frozen rose.
Ik vind de catrice lipsticks sowieso een fijn product dus dat heeft hij
goed uitgezocht haha of hij heeft gewoon goed opgelet wat ik allemaal
gebruik, Hij heeft voor deze kleur gekozen omdat ik van roze hou en hij
dat zelf ook het mooiste vind.


Ik vind het een mooie kleur.



Essence Natventurista oogschaduw 01 Barefoot through the moss.
Wat is het ook een lieverd he hij weet precies van wat voor kleuren oogschaduw
ik hou. Ik vind het een erg mooie kleur en er komt wel redelijk goed pigment van af.




Essence oogschaduw 52 olive garden shimmer. Het is een beetje
een groen goud achtige shimmery oogschaduw ik vind hem echt
onwijs mooi (vriendje: Deze past goed bij je groene ogen) haha daarom
heeft ie hem dus meegenomen. Ik ben er blij mee:).


Dit was het shoplogje wat mn lieve vriendje voor mij allemaal gekocht heeft
ik ben er blij mee .


Fijn weekend allemaal.


Liefs,

Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten