woensdag 28 september 2011

hoe foundation langer en goed blijft zitten.

Hallo iedereen,

Ik maak vandaag een artikel voor jullie hoe foundation langer en goed blijft zitten.

Ik vind foundation een van de belangrijkste dingen van mijn make up naast mascara en poeder
dus dan wil je natuurlijk dat het mooi, lang en goed blijft zitten. Daarom vertel ik jullie
vandaag wat je allemaal kan doen zodat je foundation goed blijft zitten.


1. Reiniging


Het is belangrijk dat je eerst begint met je gezicht goed te reiningen elke dag
door scrubben blijft je foundation ook langer zitten want dan haal je al je overtollige
schilfertjes van je gezicht af en je een nieuwe gladde gezicht krijgt.

Ik zelf gebruik producten van Essence die ik erg fijn vind werken.
Een refreshing toner deze gebruik je als laast als je je gezicht
helemaal schoon hebt gemaakt daarna gebruik ik ook nog
de 4 in 1 cleansing cream van Essence het is een reiniging en er zit een scrub
in en je kan hem ook nog eens als masker gebruiken. en daarnaast gebruik ik
nog cleaning doekjes.

2. Dagcreme

Het is ook erg belangrijk dat je een goede dagcreme gebruikt je moet hem goed in je
huid laten trekken voordat je je foundation op doet en foundation ziet er natuurlijk
veel mooier uit op een gehydrateerte huid.

Ik zelf gebruik nu momenteel een dagcreme van Chanel, hij is van me moeder
maar die gebruikt hem niet meer.. ik vind hem echt super fijn.

3. Primer

Daarnaast is het ook nog belangrijk dat je een goede primer gebruikt
zo blijft je foundation veel langer zitten en voor de mensen met een
droge huid is een primer best belangrijk (vind ik zelf dan) Sinds ik
begonnen ben met een primer te gebruiken vind ik mijn huid veel beter
aan voelen en vind ik mijn make - up (foundation) er ook veel beter
uit zien.

Ik gebruik een primer van de Sephora waar ik erg over te spreken ben
hij voelt erg goed aan en is echt super zacht.

4. Foundation

Nadat je je dagcreme en primer goed hebt laten intrekken
kan je beginnen met je foundation op je gezicht te smeren.


5. Poeder

Nadat je foundation heb aangebracht gebruik je poeder om je make-up te fixeren
poeder werkt ook voor dat je gezicht niet glimt en dat de foundation langer blijft zitten.

Zelf gebruik ik de poeder van de Sephora.


Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben..


Liefs,

Melissa
mnhs beauty




Geen opmerkingen:

Een reactie posten