maandag 26 september 2011

mini shoplog + review.

Hallo beauty liefhebbers,

Ik heb voor jullie weer een mini shoplogje en wat reviews over het product zelf.


Catrice Photo finish ligquid Foundation 18h.
In de kleur 020 Rosy beige.

Ik koop deze foundation nu al voor de tweede keer en ik vind
hem echt zo fijn hij smeert lekker, hij dekt goed, hij blijft lang
en mooi zitten, hij vlekt niet en ga zo maar door .......

Ik ben echt goed te spreken over deze foudation en hij is maar iets van
rond de € 7,- ongeveer.


Catrice blush brush.

Zoals jullie zien is hij al gebruikt.
Ze noemen dit een Blush brush maar daar vind ik hem persoonlijk te zacht
voor ik heb liever een wat harderde brush voor mijn blush, ik gebruik
deze kwast voor mijn poeder op te brengen en het werkt echt heerlijk
hij is lekker zacht en doet het goed.


Essence sun club highlighter powder in de kleur 01 shimmer glow.

Het is een product uit de sun club collectie van Essence hij trok me heel
erg aan en wou ik hem dus graag hebben. Het is een heel erg shimmery
poeder waar ik wel van hou (vooral als je opstap gaat) en hij ruikt ook nog
eens heel lekker. Ik ben er erg blij mee....


Sephora oogshaduw engagement ring nummer 01.

Hij trok me heel erg aan omdat ik wel van zilver shimmery oogschaduw
hou vooral voor in de ooghoeken met een andere mooie kleur oogschaduw
zoals roze (waar ik het meestal ook bij gebruik)




Catrice allround concealer

Deze concealer heb ik nu in totaal wel vier keer gehad en ik vind
hem nog steeds super fijn. Je kan er heel goed meewerken en dekt goed.




Dit was mijn mini shoplogje wel heel erg mini hihi..
Ik hoop dat jullie het leuk vonden :).


Liefs,

Melissa
mnhs beauty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten