vrijdag 23 september 2011

mini shoplog.

Ik ben gister avond even gezellig met m'n vriend wezen shoppen in de stad ik zou
eigenlijk alleen even voor Sephora make-up naar de stad maar kon het niet laten om
in andere winkels te kijken maar heb niet echt heel veel leuke dingen gevonden.



Dat hempje vond ik echt onwijs leuk ik kon hem niet laten liggen en vooral niet voor die prijs hij was € 8,98  in de aanbieding bij de Coolcat. Ik ga meestal naar de Coolcat voor uitgaans hempjes of voor iets speciaals ik vind deze erg leuk voor uitgaan de rug is helemaal van kant en hij loopt wijd uit.



Natuurlijk ben ik ook even weer bij de Sephora wezen shoppen want ik had de mascara getest en die vond ik echt geweldig en moest ik echt nog een hebben. Veder heb ik er nog een bruine shimmery oogschaduw gekocht en twee primers die erg goed op me huid aanvoelen zo onwijs zacht echt heerlijk en nog een blush en camouflage stift. Ik was € 20,-  kwijt als deze aanbieding er niet was zou ik ongeveer € 90,-  kwijt zijn dus € 70,-  korting!!. Heerlijk shoppen is dat.



 Ik heb deze Smokey eye brush gekocht van Essence hij voelt heerlijk zacht aan en doet het best goed. Ik ben er blij mee voor € 1,29.



Ik moest een nieuwe grote schooltas hebben maar kon steeds niet de juiste vinden of ik zag een mooie tas maar was veelste klein of ik zag een groote en die vond ik echt lelijk maar deze vind ik erg mooi. Hij was bij de V&D afgeprijst van € 40,-  naar € 19,- maar je kon ook je airmales inwisselen en dan kon je 50% korting krijgen en toen was ie nog maar € 9,50  lekker goedkoop dus.


Dit was mijn mini shoplog.


Liefs,

Melissa Schwabe
Mnhs beauty






Geen opmerkingen:

Een reactie posten