donderdag 22 september 2011

sephora shoplog.




Gisteren ging de prijzencircus van start bij de v&d alleen als je een V.I.P pas hebt.
 Ik ben gisteren met mijn Moeder en mijn vriend bij de v&d geweest
en we gingen voornamelijk voor de Sephora actie naar de v&d.
3 dingen voor 10 euro dat is echt super goedkoop.
Mijn moeder en ik hebben samen aan 100 euro aan Sephora make-up gekocht
waar je normaal ongeveer 400 euro voor kwijt bent dat is dus
intotaal 300 euro korting!!! Mooier kan toch niet?.


Van links naar rechts.
Carine nummer 26 - Starry sky nummer 06 - Choco excess nummer 19 - Natural brown nummer 08


Ik vind de Starry sku nummer 06 wel een erg aparte kleur zwart met veel glitters, ik draag eigenlijk nooit zwarte oogshaduw maar hij is goed te combineren met andere mooie kleuren ik denk dat dat voornamelijk een party look word!. Veder zijn die andere ook echt geweldige kleurtjes met een goed pigment.


Deze lipsticks hebben geen namen maar ik ben er zeer goed over te spreken het zijn echt mooie kleuren met een glansje en ze voelen echt zo heerlijk op je lippen aan.

Ik heb nog nooit Sephora make-up gekocht maar ik ben zeer tevreden over Sephora. Veder heb ik nog een bronzing sun disk gekocht, poeder, highlighter, twee lipglosjes, mascara, wenkbrauwpotlood,eyeliner stift en een camouflage stick.

Ik ben erg blij met mijn aankoopjes en ik raad jullie zeker aan om een kijkje bij de V&D te nemen.
De actie geldt t/m vrijdag want Zaterdag gaat er een andere actie in.


Liefs,

Melissa
Mnhs beauty




Geen opmerkingen:

Een reactie posten